mandag 24. mai 2010

kort oppdatering

Det har vært noen stress dager. Min kjekke samboer havnet på sykehuset og jeg skulle gjøre meg ferdig med skolen og hente nøkkelen til leiligheten samtidig.

Nå er heldigvis alt fint, og med en gang min andre halvdel er bedre (haha..) må vi begynne å få orden på ting på Bryne.
Vi har fått på plass en sofa, vi har målt opp at tv-benk og gardiner passer, og hvor mye fliser vi trenger til badet.

Akkurat nå er badet ganske episk.






Jeg elsker hver millimeter av det.

2 kommentarer:

  1. nærmer seg flytting nå...gleder meg utrolig til å komme å se. Må se om vi ikke får sjangs en dag til å ta en "før premiere" på huset.
    Var kjempekos å treffe deg igjen..shoppe litt etter jobb gjorde susen :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, fine Amanda!
    Takk for koselige kommentar :)
    Du må legga ud nogen bilde av leiligheden når dokk komme litt i stand, eg vil sjåå :)

    SvarSlett