fredag 7. mai 2010

En kjekk dag.

Idag er det bursdagen min. Det i seg selv er kjekt. Selv om det ikke helt føles som bursdag. Det er ikke selskap, ikke pakker, ikke.. bursdag :) men jeg stod opp kl. 9 når min kjekke far ringte meg og gratulerte meg med dagen.
Det var koselig. Senere på dagen var jeg og han kjekke jeg skal bli fattig sammen med ute og så på interiør..
hehe, dvs, vi var på kvadrat og på expert og på megaflis. og så var vi på ikea, men der spiste vi bare og så måtte jeg gå på jobb. Som jo ikke var så langt å gå, siden jeg allerede var der? makes sense?? yes?? Jobb var koselig, stille og rolig, og så fikk vi planlagt grilltur. Innkjøpskomiteen unite!

Når jeg kom hjem fikk jeg pølse med brød (ULTIMATE bursdagsmiddagen) og ostekake med bjørnebær og mintsjokolade. og film. Og så fikk jeg en helt sick bok om grilling.
Kjenner det skal bli gøy med sommer! Fikk jo den skikkelige gaven min før påske, når jeg fikk objektivet mitt. Best i verden. Vakre, snille kjæresten min som kjenner meg skummelt mye bedre enn jeg egentlig liker å innrømme. Han har iallefall stelt istand en helt fantastisk bursdag. Festen tar vi når vi har flyttet og jeg er ferdig med skolen.

Ellers må jeg bare si at det er kjekt å ha facebook når man har bursdag. Det raser inn med gratulasjoner, og det er jo bare koselig!


Supercalifragalisticexpialidocious leilighet og bursdag og kjæreste.
«Gottgjør for ekstrem og delikat skjønnhet med å være høyst utdannelsesverdig»

1 kommentar:

  1. Verdens snilleste jente fortjener verdens beste bursdag :-)
    Kake og pølse er digg.
    I kveld skal du og få både pølse og hamburgere hos meg :-)
    Gleder meg til å lese mer av bloggen din + at du og flere kommer i kveld. Vi skal ha det så morro
    Mosekoseklemmedegflatklem :-)

    SvarSlett