lørdag 29. mai 2010

Begynt på leiligheten

Idag har vært en helt fantastisk bra dag.
Vi var på oppussingsshopping med Silje og Kristian og fikk kjøpt alt vi trenger til å pusse opp nye soverommet, både maling og gulv. Nå mangler vi å male 1 vegg og legge det nye gulvet og så er det klart til innflytting, iallefall på det rommet.
Fikk virkelig sett hvor sårt hele leiligheten trenger et par strøk med maling, men det går bra, det er jo bare kos.
Etter vi hadde gjort det vi kunne på Bryne reiste vi til Lura og spiste taco og så på grand prix.



Og ellers..
Siden jeg elsker lister lager jeg en av de viktigste på lenge.

Hva som må gjøres før vi kan tenke på å flytte:
* legge fliser på badet, fuge vasken på nytt
* male stue, kjøkken og kontor
* finne på noe kjekt med den mest random veggen i verden
* eventuelt sy gardiner til soverommet
*kjøpe hvitevarer
* vaske terrassen og få på plass noen møbler
(noen som trenger gammel parkett til ved eller noe? kan hentes på terassen min!)
* eventuelt skifte benkeplater på kjøkkenet


Jeg blir så glad av sånne dager.

1 kommentar:

  1. Og jeg blir glad på dine vegner...eller begge sine vegner. Er så utrolig kjekt å lese bloggen din og høre ifra deg på msn om hvordan det går med opppussingen osv.
    Det blir knallfint når dere er ferdige.
    Snille Kristian og Silje som var med å hjalp dere idag...gode venner er viktig å ha.
    Stor klems til deg :-)

    SvarSlett