onsdag 28. april 2010

Hurra!

Da ble det bekreftet, leiligheten er vår!

Var i utgangspunktet ikke spesielt positiv til å kjøpe leilighet i borettslag, og ventetiden etter budrunden har vært uutholdelig. Det har alltid slått meg som en dum ide å ha fellesgjeld. Men jeg har innsett at det er en ok ting.

NÅ KAN VI FEIRE!

Og jeg skal få bo med verdens fineste, snilleste, rareste menneske i mange år til. Og få kjeft når jeg ikke rydder vekk pålegget. For det er bare å innse, det kommer jeg aldri til å lære.

2 kommentarer:

  1. Hurra hurra jeg er så glad på deres vegner :-) stooooor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer Amanda! :) kjekt at jeg fikk se det gamle stedet før dere flytter ;) Håper det går bra med bacheloren!! Jeg ligger etter, men vi skal komme i mål ;) lykke til!!! - klem fra Eilin

    SvarSlett