tirsdag 27. april 2010

Begynne å blogge??

Endelig skal vi flytte! Vi har kjøpt verdens fineste lille krypinn på Bryne, og skal i gang med oppussingen av det i midten av mai. Jeg må bare bli ferdig med bacheloroppgaven min først. Forhåpentligvis kan vi ta noen før- og etterbilder av det kjekke prosjektet vårt som vi kan legge ut.

Det har vært en frustrerende periode mens vi har ventet på mulighet til å kjøpe, det er så mye som skal stemme! Men når det først gikk i orden så gikk det fort. Vi har vært igjennom en kjempespennende budrunde, og nå er det mindre enn 1 døgn igjen til forkjøpsrettfristen går ut og leiligheten er 100% vår.

Nå er det 9 dager siden visning og snart 1 uke siden vi hadde vinnende bud, og jeg har gått på skyer siden da.
Igår var vi på Obs bygg og bare kikket. Vi skulle ikke ha noe, men jeg tror vi begge to trengte å begynne på dette her på en eller annen måte. Det er litt rart når man på en måte vet at noe kjekt er på gang, men vi merker jo ikke noe konkret til det før midten av mai. Hverdagen fortsetter jo som vanlig. Derfor var det godt å bare gå rundt og se, og vite at denne gangen er det ikke bare en drøm. Denne gangen skjer det.


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med huskjøpet...krysser fingrene med dere nå det neste døgnet. Dette bare må gå bra :-)

    SvarSlett
  2. Hei fine Amanda me den nye leiligheden! Så bra at du har fått deg ein blogg, sånn at eg kan fylla me på ke som skjer. Eg e jo som kjent ikkje så goe på diverse andre kommunikasjonsforma, facebook-chat for eksempel :p

    SvarSlett